• Kontor

    Tork EasyCube® ger städning med högre kvalitet, förbättrar kundnöjdheten och ökar personalens engagemang

    Städföretaget La Providence har implementerat programvaran Tork EasyCube® på Uber-kontoret i Paris och resultaten är imponerande.
    Pascale-Hicham_original.jpg
    Med programvaran får jag veta exakt var jag behöver städa eller fylla på. Arbetet är mer lätthanterligt och mindre stressigt.
    Rousna Dumond
  • Nöjespark

    Att städa nöjesparken blev ett rent nöje

    Fritids- och nöjesparker konkurrerar ständigt om försäljning av säsongsbiljetter, kundnöjdhet och lojalitet. Därför är gästernas personliga upplevelser avgörande. Men att hålla en nöjespark ren kan vara en svår uppgift. Det krävs mycket av personalen för att övervaka flera anläggningar med många besökare. Särskilt när de är utspridda över stora områden.
  • Kontor

    Färre städrundor tack vare Tork EasyCube® på Unilevers huvudkontor

    En minskning av antal städrundor från 90 till 68 per dag, 100 % tillgänglighet av toalettpapper, tvål och handdukar samt ökad kundnöjdhet – allt detta har uppnåtts på Unilever i Hamburg med det nya facility management-systemet, Tork EasyCube®.
  • Detaljhandel

    Den digitala städtjänsten säkerställer rengöring av högsta kvalitet på ”Welle7”

    Det urbana konceptcentret "Welle 7" är en blandning av affärs-, nöjes-, utbildnings- och shoppingsverksamheter på åtta våningar och på en yta av 14 000 m2. Då de ville försäkra sig om att ha den bästa städkvaliteten i sina lokaler bestämde sig centrets ägare, Migros Aare, för att använda det digitala städningsverktyget Tork EasyCube®.
  • Commercial

    Tork EasyCube® och datadriven städning i Londons högtrafikerade fastigheter

    Blue Fin är en framträdande byggnad vid Themsen i området Southbank i London. Den klassiska sevärdheten som färdigställdes 2007 har en yta på 46 500 kvadratmeter och är 13 våningar hög.
    Vår arbetsstyrka är mycket skicklig och tack vare Tork EasyCube® kan de lägga sin tid och sina insatser där behovet är som störst. Vår verksamhet täcker 46 500 kvadratmeter vilket gör städningen komplicerad. Med Tork EasyCube® kan vi behålla kontrollen och hantera klagomål innan de uppkommer.
    Angelina Hadj-Lazib
  • Idrottshall

    Slut på klagomål med intelligenta toalettutymmen

    När man erbjuder det mesta inom träning och har en miljon besökare om året gäller det att vara noga med detaljerna. IKSU i Umeå är Nordens största träningsanläggning och är hela 22 000 m² stor. Anläggningen har allt från gym och pooler till klätterväggar och beachvolleybollplaner – och många toalettutrymmen. För att underlätta och förbättra städningen i alla toalettutrymmen har de valt att använda datadriven städning. Resultatet är nya effektiva städrutiner och slut på klagomål.
    Tidigare ledde bara var fjärde kontroll av dispensrar till en verklig påfyllning. Rutinen var repetitiv, man var alltid tvungen att kolla överallt. Nu vet jag exakt vad som behöver göras bara genom att kolla på surfplattan som sitter på min städvagn.
    André Söderberg
  • Kontor

    Tork Easycube innebär en ny era för städning

    Tack vare facility management-systemet för datadriven städning har städtiden i toalettutrymmena i World Trade Center i Amsterdam (WTC) minskat med 27 %. Samtidigt har tillgången till handdukar och toalettpapper ökat med nästan 100 %. Som ett resultat har antalet klagomål minskat till ett absolut minimum.
    Tork EasyCube® ger oss möjlighet att förbättra kvaliteten samtidigt som kostnaderna hålls nere, vilket är en väldigt unik kombination i städbranschen.
    Edo den Hertog
  • Djurpark

    Bättre affärer med kundfokuserad städning

    Med hjälp av den digitala städtjänsten Tork EasyCube™ har Apenheul Primate Park i Nederländerna lyckats öka kvaliteten och minska klagomålen betydligt på bara en säsong. Lösningen bidrar dessutom till en mer långsiktig omställning av Apenheul-personalens tänkesätt.
    Jag blev förvånad över att Tork EasyCube kunde förändra vårt sätt att tänka. Nu när vi är vana vid systemet kan vi alltid ligga ett steg före. Om du sätter värde på dina kunder måste du definitivt prova detta system - det får dig att tänka på samma sätt som de gör.
    Erwin Cheizoo
  • Nöjespark

    Hur berg- och dalbanor samt intelligenta toalettutrymmen ger nöjdare besökare

    På Gröna Lund, bland karuseller och berg- och dalbanor, finns det 80 toaletter som är precis lika välbesökta som åkattraktionerna. ”Toalettutrymmena är normalt den plats där vi får vårt första och sista intryck av anläggningen och därför är de väldigt viktiga för oss”, säger Dragica Novacic, parksupportchef på Gröna Lund. Bild: Gröna Lund
    Från en situation där toalettutrymmena fick kommentarer från besökarna, får vi nu toppbetyg i indexet över kundnöjdhet.
    Dragica Novacic
  • Tivoli

    Tork EasyCube har förändrat allt

    Tork EasyCube® har inte bara gjort städarbetet trevligare utan nu är besökarna mer nöjda med Furuviksparkens toalettutrymmen än någonsin tidigare. ”Jag har haft möjlighet att lägga mindre tid på att leda städningen och samtidigt faktiskt haft mer kontroll”, säger parkens supportchef Kajsa-Lotta Halvarsson.
    Jag har haft möjlighet att tillbringa mindre tid på att leda städningsarbetet och samtidigt faktiskt fått mer kontroll.
    Kajsa-Lotta Halvarsson
  • Kontor
    tumbnailItemImage
  • Nöjespark
    tumbnailItemImage
  • Kontor
    tumbnailItemImage
  • Detaljhandel
  • Commercial
  • Idrottshall
  • Kontor
  • Djurpark
  • Nöjespark
  • Tivoli

Tumbnail

Tork Dispenser Handduk på rulle, H1

551000

Tumbnail

Tork Xpress® Dispenser Multifold Handduk

552000

Tumbnail

Tork PeakServe® Dispenser Continuous® Handduk, H5

552500

Tumbnail

Tork Dispenser Skumtvål – Intuition™ Sensor, S4

561600

Tumbnail

Tork Dispenser Mini Jumbo Toalettpapper, T2

555000

Tumbnail

Tork SmartOne® Mini Dispenser Toalettpapper, T9

681008

Tumbnail

Tork Dispenser Jumbo Toalettpapper, T1

554000

Tumbnail

Tork Xpress® Dispenser Multifold Handduk

460004