Pascale Porée och Hicham Bouayad

Tork EasyCube® ger städning med högre kvalitet, förbättrar kundnöjdheten och ökar personalens engagemang

Städföretaget La Providence har implementerat programvaran Tork EasyCube® på Uber-kontoret i Paris och resultaten är imponerande.

Städföretaget La Providence har implementerat programvaran Tork EasyCube® på Uber-kontoret i Paris och resultaten är imponerande. Städningen håller högre kvalitet och kan utföras effektivare. Dessutom har personalens arbetssituation förbättrats.

Tork EasyCube® har revolutionerat städbranschen. Programvaran möjliggör ett helt nytt arbetssätt med betydligt högre städkvalitet samtidigt som städpersonalens motivation ökar. La Providence har valt att använda Tork EasyCube i arbetet med sina kunder. ”Programvaran ligger i linje med vår digitala strategi att maximera kvaliteten på vår service och förbättra våra anställdas arbetssituation, samtidigt som vi ökar deras engagemang. Tack vare information i realtid har vi fått en tydlig och tillförlitlig bild av genomströmningen av besökare och aktivitet på anläggningen. Vi har ökat vår effektivitet, kvalitet och operativa förmåga”, förklarar Hicham Bouayad, Digital Project Director, La Providence. 

För Diane Sinald, ansvarig för fastighetsskötsel på La Providence, innebär Tork EasyCube® att arbetet kan organiseras bättre. ”Den eliminerar onödig städning och onödiga dispenserkontroller vilket gör att städpersonalen kan arbeta smartare och bättre.” Detta bekräftas av Rousna Dumond, städare på La Providence. ”Programvaran är tydlig och lätt att använda. Med den intuitiva färgkodningen av realtidsinformationen låter programvaran mig veta exakt var jag behöver städa eller fylla på. Arbetet är mer lätthanterligt och mindre stressigt.”

Ubers kontor för Europa och Mellanöstern, i Paris Positiv påverkan på personalens engagemang och användarnöjdheten

La Providence använder hittills Tork EasyCube® på sex anläggningar med totalt 1 183 uppkopplade enheter som skickar realtidsinformation om behov av städning och påfyllning. Den senaste kunden att uppleva fördelarna med Tork EasyCube® är Uber med dess stora kontor för Europa och Mellanöstern i Paris. Pascale Porée jobbar på Uber som Regional RUN Manager för västra och södra Europa: ”För oss är det viktigt att alltid säkerställa våra medarbetares och besökares välbefinnande genom att erbjuda en arbetsmiljö av mycket hög kvalitet. Dessutom bryr vi oss mycket om våra städare och vill förbättra deras arbetssituation. Med Tork EasyCube® kan vi göra allt detta. Jag använde redan den här programvaran på mitt förra företag så det blev naturligt att införa det även hos Uber. Det gör det möjligt för oss att arbeta mer proaktivt. Det är till fördel för alla: personalen är mycket nöjd med den höga kvaliteten på vår service och det är effektivare och mer lätthanterligt för våra städare”. 

 

”Det är viktigt att alltid säkerställa våra medarbetares och besökares välbefinnande genom att erbjuda en arbetsmiljö av mycket hög kvalitet.”

Pascale Porée, Regional RUN manager – västra och södra Europa, Uber

”Tack vare information i realtid har vi en tydlig och tillförlitlig bild av genomströmningen av besökare och aktiviteter på anläggningen.”

Hicham Bouayad, Digital Project Director på La Providence

Med programvaran får jag veta exakt var jag behöver städa eller fylla på. Arbetet är mer lätthanterligt och mindre stressigt.

Rousna Dumond

Städare, La Providence