Xpress yourself. Boosta din business.

dispenser_original.jpg
Tork Xpressnap är det enda systemet för servettdispensrar som minskar servettkonsumtionen och erbjuder ett digitalt gör-det-själv vektyg. Marknadsföringsverktyget Xpressrutan låter dig skräddarsy reklambilder som kan skrivas ut och användas i restaurangen eller publiceras i sociala medier .
 
Det är enkelt att skapa sitt reklambudskap. Följ bara dessa 4 steg:

  1. Bestäm ditt budskap
  2. Välj en mall eller skapa en egen
  3. Spara din design
  4. Skriv ut och dela i dina sociala mediekanaler!
 

Se hur du kan använda Tork Xpressnap för att öka lönsamheten

Lär dig på under 1 minut hur du kan attrahera nya gäster, öka restaurangnotorna och få fler återkommande kunder. Se filmen om hur du nu enkelt kan använda personliga reklambudskap och proffsig design på ett kreativt sätt.
 
3 tips på hur restauranger kan spetsa sin marknadsföring och driva försäljning:

  • Socialisera

    78 % av restaurangbesökare följer restaurangrelaterade konton i sociala medier. Använd vårt digitala verktyg för att skapa ett unikt meddelande och posta det direkt i dina sociala mediekanaler för att öka trafiken till din restaurang.

  • Visa personlighet

    62 % av restaurangbesökare är mer benägna att komma tillbaka om de har haft en personlig upplevelse. Så använd vårt digitala verktyg för att dela din restaurangs historia, sociala engagemang eller erbjudanden.

  • Låt maten sköta snacket

    21 % av restaurangsbesökare stannar längre än de planerat när de på bordet ser tilltalande skyltar, exempelvis med bilder på en ny förrätt, drink eller dessert. Visa dem ditt unika reklambudskap – skapat här på bara några minuter.

  • 57% av restaurangbesökare anser att en personlig upplevelse motiverar högre priser.
  • 40% av restaurangbesökare gillar att se menynyheter i sociala medier.

Köp Tork Xpressnap från din distributör

Meddela oss vilken som är din distributör och vilken produkt från Xpressnap som du är intresserad av, så tar vi hand om resten.

Kontakta oss

Kontakta oss

Skriv in ditt förnamn
Skriv in ditt efternamn
Ange en giltig e-postadress
Skriv in namn på företag
Skriv in telefonnummer
Skriv in ditt meddelande
500  
Vänligen fyll i recaptcha
Vi ber om dina kontaktuppgifter via det här formuläret, så att vi kan besvara din förfrågan via e-post. Läs våra användarvillkor och vår personuppgiftspolicy för ytterligare information om hur vi skyddar och hanterar de uppgifter du lämnar till oss.
Bekräfta att du har läst användarvillkoren och informationen om hur vi hanterar personuppgifter.

Tack vi har tagit emot ditt meddelande!

Stäng

Om undersökningen

*Undersökningen utfördes av det oberoende företaget United Minds på uppdrag av Tork. Den webbaserade enkätundersökningen genomfördes via panelföretaget CINT. Totalt 8 289 européer i åldrarna 18-60 som ätit på en restaurang minst en gång den senaste månaden deltog och slutförde enkäten. Kvoter tillämpades för att på bästa sätt spegla urvalsgruppen utifrån kön, ålder och geografiskt läge. Undersökningen pågick under perioden 10 november 2017 till och med 13 december 2017.