Xpress Yourself. Boosta din business.

Att marknadsföra sitt företag har alltid varit viktigt. Men när 49 % av restaurangbesökare använder sig av sociala medier för att hitta nya restauranger är det viktigare än någonsin att använda rätt verktyg för att nå dem både snabbt och effektivt.

Se hur du kan använda Tork Xpressnap för att öka lönsamheten

Lär dig på under 1 minut hur du kan attrahera nya gäster, öka restaurangnotorna och få fler återkommande kunder. Se filmen om hur du nu enkelt kan använda personliga reklambudskap och proffsig design på ett kreativt sätt.

3 tips på hur restauranger kan spetsa sin marknadsföring och driva försäljning:

  • Socialisera

    78 % av restaurangbesökare följer restaurangrelaterade konton i sociala medier. Använd vårt digitala verktyg för att skapa ett unikt meddelande och posta det direkt i dina sociala mediekanaler för att öka trafiken till din restaurang.

  • Visa personlighet

    62 % av restaurangbesökare är mer benägna att komma tillbaka om de har haft en personlig upplevelse. Så använd vårt digitala verktyg för att dela din restaurangs historia, sociala engagemang eller erbjudanden.

  • Låt maten sköta snacket

    21 % av restaurangsbesökare stannar längre än de planerat när de på bordet ser tilltalande skyltar, exempelvis med bilder på en ny förrätt, drink eller dessert. Visa dem ditt unika reklambudskap – skapat här på bara några minuter.

Köp Tork Xpressnap från din distributör

Meddela oss vilken som är din distributör och vilken produkt från Xpressnap som du är intresserad av, så tar vi hand om resten.

Kontakta oss

Kontakta oss

Skriv in ditt förnamn
Skriv in ditt efternamn
Ange en giltig e-postadress
Skriv in namn på företag
Skriv in telefonnummer
Skriv in ditt meddelande
500  
Please populate recaptcha

Detta formulär ber om dina kontaktuppgifter så att vi kan svara på din förfrågan via e-post. Läs om våra användarvillkor och personuppgiftspolicy för en detaljerad beskrivning av hur vi skyddar och hanterar dina inlämnade uppgifter.

Vänligen bekräfta att du har läst informationen om personuppgifter och användarvillkor.

Vi skulle gärna skicka exklusiva erbjudanden och nyheter om Tork produkter och tjänster till dig. Genom att lämna dina uppgifter accepterar du att kontaktas av oss via e-post. Läs om våra användarvillkor och personuppgiftspolicy för en detaljerad beskrivning av hur vi skyddar och hanterar dina inlämnade uppgifter.

Tack, vi har tagit emot ditt meddelande och kommer att kontakta dig inom kort.

Stäng

Om undersökningen

*Undersökningen utfördes av det oberoende företaget United Minds på uppdrag av Tork. Den webbaserade enkätundersökningen genomfördes via panelföretaget CINT. Totalt 8 289 européer i åldrarna 18-60 som ätit på en restaurang minst en gång den senaste månaden deltog och slutförde enkäten. Kvoter tillämpades för att på bästa sätt spegla urvalsgruppen utifrån kön, ålder och geografiskt läge. Undersökningen pågick under perioden 10 november 2017 till och med 13 december 2017.